رو به فردا RO be FARDA

**<مطالب خواندنی><عکسهای زیبا و کمیاب><سرگرمی><خبر><سینما>**

رو به فردا RO be FARDA

**<مطالب خواندنی><عکسهای زیبا و کمیاب><سرگرمی><خبر><سینما>**

حضورت همچون معمای حل ناشدنی‌ست...

 

تو آنقدر ساده و راحت آمدی که من شیفته صداقت و سادگی‌ات شدم،

نمی‌خواهم به این زودی ها از دستت بدهم،

مرا تنها  نگذار

 کاش می شد قایق خسته جسمم در ساحل وجودت آرام گیرد..  

و من می توانستم کوله بار سنگین دردهایم را در بیراهه‌های بیقراری،

آنجا که دست هیچ آدمی زادی به آن نرسدرها کنم..

  و مجبور نبودیم در میانه راه، دیوار سرد جدایی را پیش رو ببینیم.

کاش تا آخر راه دل به جاده می سپردیم

مثل سایه، مثل رویا...

آیا طاقت می‌آورم این همه خاطره را رها کنم

و آیا تو می توانی با بی‌احساس ترین احساسها رها شوی!؟

 و آیا از این مرداب و پهن دشت وسیع به سلامت خواهیم گذشت؟؟؟

نظرات 5 + ارسال نظر
مژگان شنبه 19 آذر 1390 ساعت 21:49 http://paeezetanhaei.persianblog.ir

حست می کنم ...

این چه احساسیه که منو تو مثل همیم

از همه دنیا جدا ، نه زیادیم نه کمیم

دارم حست میکنم لحظه لحظه با منی

تو تموم لحظه هام، تو هوام پر می زنی

دارم حست میکنم توی بیداری و خواب

دل واسه تو میزنه با یه دنیا تب و تاب

مهسا دوشنبه 21 آذر 1390 ساعت 10:29 http://deleasemooni.blogsky.com

عالی بود

مهسا سه‌شنبه 22 آذر 1390 ساعت 11:00 http://deleasemooni.blogsky.com

خیلی قشنگ بود و غمگین
منم آپم بیا نظراتم بگو

مهتاب پنج‌شنبه 24 آذر 1390 ساعت 16:31

آهـــستـــه گفــــت : " خـــدا نــــگهـــدارَت "

در را بَــســت و رفــــت

آدمــهــا چـــه راحـــت ، مســـئــولیـــت خـــودشـــان را

بـــه گـــردن "خـــــدا" مـی انـــدازنـد

نسیم چهارشنبه 30 آذر 1390 ساعت 11:11

ساده بگم ساده بگم سادگیاتو دوست دارم
ساده نمیگذرم ازت تورو تو شعرام میارم
ساده بگم عاشقتم ساده بگم میخوام تورو
عادت دارم با تو باشم یه وقت نگی بهم برو

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد