رو به فردا RO be FARDA

**<مطالب خواندنی><عکسهای زیبا و کمیاب><سرگرمی><خبر><سینما>**

رو به فردا RO be FARDA

**<مطالب خواندنی><عکسهای زیبا و کمیاب><سرگرمی><خبر><سینما>**

هدیه همراه اول

امروز نشسته بودیم سر میز داشتیم ناهار می خوردیم، یهواس ام اس اومده .نگاه می کنم می بینم بابامه!

متن اس ام اس: بابا جون عزیزم اون خورشت رو بده بیاد سمت من!

من همینجور هاج و واج موندم!

می خنده وبازم بهم اس ام اس میده که: امروز همراه اول بهم 150 تا «مسیج» هدیه داده گفتم حروم نشه

خدا همه باباها رو شفا بده


تو نظرات:

نگین:

امین مگه روزه نمیگیرید که ناهار می خورید؟

حداقل میذاشتی بعد ماه رمضون اینو میگفتی ریا نشه.به جرم روزه خواری میگیرنتون ها .گفته باشممممم

آقا من لو رفتم.آقا من حواسم نبود.اون روز استثنا بود.عجب سوتی بوداااااااااااااااا

اعتراف میکنم من اون روز روضه داشتم.بابام نداشت.میخاست منو اغفال کنه بخورم.ولی وجدانم بم اجازه نداد.ووولاا به غرآن

نظرات 3 + ارسال نظر
نیلو پنج‌شنبه 12 مرداد 1391 ساعت 16:36

نگین پنج‌شنبه 12 مرداد 1391 ساعت 23:17

امین مگه روزه نمیگیرید که ناهار می خورید؟حداقل میذاشتی بعد ماه رمضون اینو میگفتی ریا نشه.به جرم روزه خواری میگیرنتون ها .گفته باشممممم

fateme یکشنبه 15 مرداد 1391 ساعت 02:00

خخخخخخخخخخخخ
عجب سوتی باحالی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد