رو به فردا RO be FARDA

**<مطالب خواندنی><عکسهای زیبا و کمیاب><سرگرمی><خبر><سینما>**

رو به فردا RO be FARDA

**<مطالب خواندنی><عکسهای زیبا و کمیاب><سرگرمی><خبر><سینما>**

این عکس کیه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

به نظرتون عکس زیر متعلق به کیه؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!

خوب دقت کنید.اگه نفهمیدین نوشته زیر رو های لایت کنید


//عکس منه دیگه.برید تو ادامه بقیه رو هم ببینید//


دوستای عزیز امکان داره عکسا با اینترنت اکسپلورر باز نشه.ولی با موزیلا فایر فاکس حتما باز میشه...مرسی
بچه که بودم خیلی شیطون بودم.
میگفتن هر کی تونست امینو تو جاش 10 ثانیه نگه داره جایزه میگیره.منم 3 ثانیه تو جام میشستم باسنمو رو زمین تکون میدادم.
نشسته هم آرومو قرار نداشتم.چه برسه الان.تو قفسم بذارن.مثه یه درنده فرار میکنم






بابا خوشتیپ



یه مار داشتیم خونه که بابام گذاشته بود تو شیشه الکل.یه روز که خیلی شیطونی میکردم.بابام رفت منو بترسونه گفت امین مارو ببین.منم برگشتم گفتم بابا مارو بده من بخورممم(مثلن خاست بترسونه)



بچه بودم خیلی میرفتم سمت بخاری.بابامم عمدا دسمو سوزوند که بترسم نرم سمتش.
بس که کرم داشتمو کنجکاو بودم.(همون کرم بهتره)



خوابم میاد.به زور میگن بیا ازت عکس بگیریم(قیافرو تو رو حضرت عباس)
یه چشم بازه یکی بستهداشتم حقه میزدم.خودمو بزنم به خواب




بابام هر وقت میخاست گلاب به روتون دماغمو بگیره.میگفت امین آتششش.
آقا جاتون خالی اندازه یه بشکه 220 لیتر میومد.در تعجبم که چجوری اون تو جا میشد
سرمو به زور میبردم عقب که از شدت فشار حاصله کم شه فرار کنم

نظرات 7 + ارسال نظر
شادی دوشنبه 16 مرداد 1391 ساعت 10:36

امین هیچ کدوم از عکسات وا نشد.......................

faeze دوشنبه 16 مرداد 1391 ساعت 13:30

یکی از عکسا باز نشد

faeze دوشنبه 16 مرداد 1391 ساعت 14:25

حالا باز شد
اما روسری هم بت میادا

نگین سه‌شنبه 17 مرداد 1391 ساعت 13:28

سلام خوبی روزه خوار .این چه کاری بود نظرمو گذاشتی تو ملاء عام.میگم مثل من خوشمل بودی کوچیکیات ها.منم مثل تو آروم قرار نداشتم (فکر کنم دو تامون جونور بودیم واسه خودمون ها)عکسات همه خوشملن خوصوصا اون کچله که انگاری تازه از خدمت مقدس سربازی برگشتی. ایشالا خدا نصیب هر سالت کنه سربازیو تا همیشه سرت کچل بمونه.یه عکسم از الانت بذار .میخواییم مقایصه کنیم ببینیم عوض شدی یا نههههه.

مهتاب شنبه 21 مرداد 1391 ساعت 19:07

اه اه چقدر زشت بودیییی

gharibe ashena دوشنبه 6 آذر 1391 ساعت 20:25

خوجلیاااااااااااا

maryam دوشنبه 6 آذر 1391 ساعت 20:47

مامانت چی کشیددددد
مشخصه که خیلی شیطون بودی
از چند تا دیوار راست بالا رفتی؟؟؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد