رو به فردا RO be FARDA

**<مطالب خواندنی><عکسهای زیبا و کمیاب><سرگرمی><خبر><سینما>**

رو به فردا RO be FARDA

**<مطالب خواندنی><عکسهای زیبا و کمیاب><سرگرمی><خبر><سینما>**

راننده عصبیه کسافطه بیشعوره.بد اخلاق

نمیخاستم بگم اینو

پریروز  تو تاکسی نشسته بودم 2 تا دخترم عقب نشسته بودن.

راننده هم داشت با موبایل حرف میزد.بارونم میومد.

منم اومدم یه ثوابی کنم برف پاکن رو یه چن باری براش زدم

یههو زد رو دستم یه نگاه بدیم بم کرد گفت اصلن دلم میخواد با شیشه بارونیو خیس رانندگی کنم به تو چه آخه

خیلی ضایع شدم

راننده عصبیه کسافطه بیشعوره.بد اخلاق.خوبی به ملت نمیاد

نظرات 6 + ارسال نظر
fatemeh دوشنبه 30 بهمن 1391 ساعت 20:33

الهه بانو دوشنبه 30 بهمن 1391 ساعت 21:55 http://elahe72.blogfa.com/

اوخـــــــــــی

یکتا دوشنبه 30 بهمن 1391 ساعت 23:23

آخی پس پرایدت چی شد؟

فائزه سه‌شنبه 1 اسفند 1391 ساعت 09:55

اوه اوه چه بد ضایع شدی

Mr PACT سه‌شنبه 1 اسفند 1391 ساعت 10:02


خوب کاری کرد! دستش درد نکنه

صدف جمعه 4 اسفند 1391 ساعت 14:58

تا تو باشی فضولی نکنی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد