رو به فردا RO be FARDA

**<مطالب خواندنی><عکسهای زیبا و کمیاب><سرگرمی><خبر><سینما>**

رو به فردا RO be FARDA

**<مطالب خواندنی><عکسهای زیبا و کمیاب><سرگرمی><خبر><سینما>**

سوره توبه آیه 118

سوره توبه آیه 118

..............................................

ضاقت علیْهم الأرْض بما رحبت وضاقت علیهم أنفسهم وظنواْ أن لاّ ملْجأ من الله إِلاّ إِلیْه ثمّ تاب علیهِم لیتوبواْ إِنّ الله هو التّواب الرّحیم


زمین با آن فراخی بر تو تنگ آمد

پس حتی از خودت هم به تنگ آمدی
و یقین کردی که هیچ پناهی جز من نداری
پس من به سوی تو بازگشتم تا تو نیز به سوی من بازگردی
که من مهربانترینم در بازگشتن


نظرات 2 + ارسال نظر
الهه بانو دوشنبه 30 بهمن 1391 ساعت 21:55 http://elahe72.blogfa.com/

خیلی خوشم اومد ازین پَستت

yalda چهارشنبه 2 اسفند 1391 ساعت 15:21 http://therainylife.blogfa.com

پشت هر کوه بلند!
سبزه زاریست پر ازیاد خدا،
و در آن باغ کسی میخواند!
که خدا هست دگر غصه چرا؟!
آرزو دارم!!!
خورشید رهایت نکند،غم صدایت نکند...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد